Olve Øyehaug 2015-08-02 23:13:24

Klubbkle

Det er no klart for bestilling av klubbkle for Ørsta IL friidrett. Merk at bestillingsfrist er 31. oktober.

Klubbklea er av merket Trimtex. Dette er veldig gode trenings- og konkurransekle. Storleikar er frå 130 cm og oppover.

Nettbutikken stenger 31.10.2021 med forventa levering i veke 49.

Informasjon om framgangsmåte:

Før du kan starte å bestille må du registrere deg.

Vel «Logg inn» om du allereie er registrert som brukar på trimtex.no eller “Ny konto” om det er første gang du bestiller frå Trimtex. På mobil må du scrolle litt nedover på sida for å finne desse to vala.

Klikk deg inn på linken her for å komme til nettbutikken: trimtex.no/no/teamshop/orstafriidrett2021

Eller logg inn med aktiveringskode/teamkode: orstafriidrett2021

Du skal motta en ordrebekreftelse frå Trimtex når din ordre har gått gjennom.

Vi tilrår å bruke Chrome eller Firefox for at det skal fungere optimalt, f.eks vil brukarar av Internet Explorer kunne oppleve problem.

Lurt tips! Kjem ein “bort” fra klubbsidene, kan ein alltid klikke på klubbnamnet øvst på sida for å kome tilbake igjen. På mobil visast dette ved å gå på menyen øvst til venstre.

Viss de har problem med å logge inn, eller andre henvendingar nøl ikke med å ta kontakt enten på support@trimtex.no eller per telefon 37 26 91 00.

NB! Ørsta IL friidrett jobbar samtidig med eit enkelt lavprisalternativ til dei yngste utøvarane: Billege klubb-t-skjorter frå annan leverandør. P

Tidlegare info:

Klubbdrakter/overtrekksdrakter/klubbgenser/T-skjorter/konkurransedrakter

Vi har ein del kle på lager for dei som er 12 år og yngre.

For dei som er 13 år og eldre har vi mulegheit for å bestille klubbkle frå Trimtex. Vi samlar opp felles bestilling.

Ta kontakt med Monica Hjellen Haugland for info.

Ved bestilling frå Trimtex (kun når bestilling er open):

(Teamkode: ørstafriidrett)
Må opprette ei innlogging først.

MTOTFLS

Ingen aktiviteter tilgjengelig for øyeblikket